Alla inlägg under augusti 2010

Av johanna westman - 31 augusti 2010 23:55

Säger man sanningen får man skit för det, ljuger man får man skit för det. Men en sak är säker i alla falla. What goes around comes around. 

Tro inte heller att jag är rädd, inte det minsta. 

Ord mot ord, så som det brukar vara. 

Kan du inte heller inse att du själv gjort fel så gå då inte och lägg det på någon annan, för hur ska dom kunna veta vad dom gjort för fel när allt är ditt fel från början. 


Rensa upp dina egna problem innan du försöker lösa någon annans.


Av johanna westman - 21 augusti 2010 17:49

Hos dig är jag stark, hos dig har jag allt, där vågar jag stanna kvar föralltid.

Men när du inte ser mig blir jag rädd och osäker.

Kanske har du hittat någon annan. Men snälla säg hur du nu ser mig?

Du hade kanske vågat bygga upp något fint igen. Jag undrar om du hade kunnat ge och kunnat ta igen. Kanske öppna upp dig som mig. Och bara ge mig ett svar. 


Hos dig var jag stark..

där vågar jag stanna kvar föralltid.
Men när du inte ser mig blir jag rädd och osäker.
Kanske har du hittat någon annan.  där vågar jag stanna kvar föralltid.Men när du inte ser mig blir jag rädd och osäker.Kanske har du hittat någon annan. 

Av johanna westman - 15 augusti 2010 00:16

Mitt liv går på autopilot, nickar och ler, nickar och ler. 

Men egentligen behövs inte mer än så för att omvärlden ska vara nöjd. 

Av johanna westman - 5 augusti 2010 22:55

Oövervinnlig.

Så skulle jag skriva mitt namn i en gatsten om jag fick.

Jag känner ju inget alls.

Var inte ledsen efter mitt livs bästa halvår.

Jag ångrar inga misstag alls.

Jag älskar mig själv, även om jag ibland vill bort.

Från allt.

Mörker.

Helt fel.

Det är helt fel.

Jag är inte ett skit och jag är alldeles för nära kanten.

Du är min enda tråd tillbaka.

Min enda väg.

Presentation


JohannaWestman'
allt & så mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards