Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Häng dig ?

Av johanna westman - 16 september 2009 20:55

Mamma var här idag och hälsade på, kändes bra :) var trevligt att få träffa henne igen, hon kom med mina vinterkläder som jag lyckades glömma i Höganäs. Dom ska flytta till huset i december tror jag :)

Pappa var på föräldrar möte idag, då fick jag reda på att man ska söka in till gymnasiet den 27 januari :O jag har ingen aning om vilken skola jag vill gå på. tror det blir någonstans i Helsingborg eller kanske till och med kulla gymnasiet :) jag hoppas jag kommer in på vad jag vill med dessa betygen jag kommer få här ..

sen ikväll så har jag tränat, det går ju framåt får jag säga :) men saknar min basket ;/


Ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta för är detta min verklighet så vill jag inte längre vara kvar.

Jag säger till mig själv att håll huvudet högt för imorgon är det en ny dag.

Så jag blundar så hårt jag kunnat.

Drömmer mig bort till någonting annorlunda.

Men jag vaknar upp i samma situation.

Jag lägger svart på vitt

Tiden har gått men fattar knappt någonting.

Vart tog mitt liv vägen?

Och när ska det vända?

Försöker mitt bästa men det kommer aldrig att hända ..

Året bara sprang förbi.

Men ingen som fattar.

Och jag hatar det faktum att jag gråter mer än skrattar.

Vad har jag kvar?

Fick inget val.

Jag har skjutit allt åt sidan ända sen det börja.

Och något inombords säger att allting redan är kört.

Jag gråter och förstår att jag faktist lever än.

Men jag orkar inte gråta längre.

Försöker försvinna bort från omvärlden när det känns som om att

psyket håller på att ge upp.

Så jag har slutat leva.

I några dagar har jag försökt för att kunna överleva.

Jag mår inte bra för att allting sätter hinder.

Jag försöker hålla huvet högt men tårarna rinner så.


Ha det bäst, kopest!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Presentation


JohannaWestman'
allt & så mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards