Direktlänk till inlägg 19 november 2009

heeejee!

Av johanna westman - 19 november 2009 16:58

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen.
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.
Så jag lever idag, idag, idag.
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag.
Så jag skrattar idag.


Jag har aldrig varit rädd, nä. Gått igenom sånt som varit fett wack.
Livet är hårt och det visste jag då men jag följde inga råd jag är självlärd.
Jag är det. Jag svär.
Vill leva fullt ut, jag är värd det.
Jag tuggar och ler. Och jag duckar problem för det är vad det är.
Jag har lärt mig av saker jag gjort.


Vissa dagar är jag redo att dra för det känns som att ingenting spelar någon roll.
Som när nära går bort, livet tar stopp.
Jag lever i nuet, vår tid här är kort.
Jag pussar min pappa på kinden.
Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta någonting för givet.
Inget mera med det, allt är skrivet.
Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid.
Tar vara på tiden jag fått, det är så jag vill leva mitt liv.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Presentation


JohannaWestman'
allt & så mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards