Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Chicks before dicks.

Av johanna westman - 7 juni 2010 16:18

Att offra hela sin tid för en endaste person är inte rätt. Att springa så fort den personen hör av sig är inte rätt. Men behandla oss som skit, gör det. Du märker själv hur länge det håller. Det håller inte länge till. Det kan jag lova. Säga att jag beter mig fel för att jag säger sanningen till dig, säger hur det är. Men det vill du inte inse, så känns rätt meningslöst att förklara för dig ändå. För så länge du har han kan allt annat kvitta, eller? Han kommer inte finnas där för alltid, tro mig. Du är 15 och du har hela livet framför dig. Men ändå ska du hänga upp dig på en person och förlora hela ditt liv. Det känns meningslöst. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag bryr mig om dig och för att jag bara vill ditt eget bästa. Men det kan kvitta nu. Jag ger upp. Låt han såra dig, men kom då inte till mig. 

 
 
Ingen bild

nathalie

7 juni 2010 18:31

sant som de sagt!

 
Ingen bild

J

10 juni 2010 00:48

(Y)

 
Ingen bild

glöm henne

10 juni 2010 12:03

skit i henne sen står hon där med skägget i brevlådan den vet vi alla

 
Ingen bild

lisa

12 juni 2010 15:46

sant,!

 
Ingen bild

Jennie

27 juni 2010 15:43

Sluta skrivaom mig på din blogg så e du snäll!

 
Ingen bild

johanna

27 juni 2010 16:38

Hela världen snurrar inte runt dig jennie ;) sluta läs min blogg om det stör dig :)

 
Ingen bild

jennie

27 juni 2010 18:34

De sa jag inte heller, men jag fattar väl att de e om mig. E inte blåst som vissa andra.. (:

 
Ingen bild

Johanna

27 juni 2010 23:14

Är du så omogen så att du tar bort mig som vän på fb, och är lam på att svara på meddelande så skit i att kommentera. Skit i att läsa min blogg eftersom du nu klarade dig så pass bra själv. Prata inte med mig om jag är blåst men inte jag som INTE har någon annan att gå och böla till. Snälla jennie släpp detta nu och lämna mina grejer till mig.

 
Ingen bild

Jennie

28 juni 2010 16:16

Jag tog bort dig från fb för jag inte vill att du lägger upp saker i min logg. Vill inte att du skriver till mig eller OM mig. Du ska få dina jävla saker, men som sagt du kan hämta de själv om du nu har så brått att få dom. Jag sa inte att du va blåst, allt handlar inte om dig! Utan jag sa jag är inte blåst som VISSA andra! Låt mig va omogen, för jag trivs att va såhära. Å en sak till. Varför skulle jag behöva någon att böla till? Inte jag som bölar stup i kvarten som VISSA andra. Ska du ha din saker får du vänta, eller hämta de själv!

 
Ingen bild

Johanna

28 juni 2010 18:20

DU erbjöd dig att komma och lämna det för ungefär tre veckor sen, det jag fortfarande väntar på. Vet inte hur det kan ta sån tid. Så släpp det, lämna mina grejer och försvinn. Okej ?

 
myrann

myrann

28 juni 2010 18:22

Jennie du kan ta och ge Johanna sina saker eftersom du har mina leggings också. Eller hur? Hur länge sen var det nu du lånade dem. Har du saker som är Johannas får väl DU lämna dem. Med mina leggings tack.

Lägg ner skitsnacket, lämna sakerna och sen behöver ni inte ha kontakt med varandra.

Yttrandefrihet.se

http://myrann.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Presentation


JohannaWestman'
allt & så mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards