Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Jag är din så länge du vill.

Av johanna westman - 8 december 2009 22:21

Jag klarar inte av sånt här.

Jag måste ha åtminstonde en person jag vet om att jag kan lita på till 100%.

Jag är inte någon man bara har vid sidan om och det vill jag att du ska lära dig.


En bra relation handlar om att både ge och ta.

Du har stor betydelse i mitt liv och det vet du.

Du säger att du förstår men ändå händer samma saker om & om igen?

Vad är det du har förståt då?

Enligt mig, ingenting.


Och jag hakar inte upp mig på små saker, det är helheten i sig som jag vill att du ska se och förstå. Vad du först säger, men sen inte gör.


Jag orkar inte med sånt här och det vet du det med.

Jag behöver ditt stöd för att klara mig igenom detta.


Bro's before hoe's, aight?



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Ovido - Quiz & Flashcards