Direktlänk till inlägg 13 december 2009

En vecka kvar!

Av johanna westman - 13 december 2009 23:01

Jag avsåg ett löfte, jag svor att jag skulle komma varje helg och hälsa på er! Att det alltid skulle vara vi! Jag svek er, jag kom aldrig. Allt annat kom före, men nu när jag tänker tillbaka på dessa 4 månader som gått. Så kan jag inte förstå hur vi har kunnat glida ifrån varandra så mycket på dessa månaderna, när vi lyckades komma nära varandra på mindre än ett år. Jag lovade att aldrig glömma er, det har jag inte heller gjort. Jag kan fortfarande höra era röster, Jag kan fortfarande se och komma ihåg exakt hur ni var. Men mycket har förändrats på 4 måndader. För mycket nästan. Vi kan inte längre prata om allt som vi kunde förr, det känns som att även ni glidit ifrån varandra. Kanske inte glidit ifrån varandra men hittat nya kompisar, nytt umgänge. Visst älskar vi alla att hitta nya kompisar. Men Jag saknar er, Jag saknar er som fan. Jag saknar det vi hade. Det är svårt att bara ta sig igenom en endaste dag utan er. Jag tänker alltid på er. Jag har faktist tänkt på att åka till Höganäs vissa helger, men sen vet ni ju hur det ligger till med min mamma och så. Men jag LOVAR att jag ska komma på jullovet! det är ett löfte jag kan hålla iallafall. Men vi alla vet att det kommer inte bli som vanligt.

Det kommer inte bli som förr ..

 
 
Ingen bild

elvira

14 december 2009 22:16

kom hem..

 
Ingen bild

missyouguys

14 december 2009 22:40

så fint :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Ovido - Quiz & Flashcards