Direktlänk till inlägg 27 december 2009

ingenting.

Av johanna westman - 27 december 2009 01:13

Det är inte för din skull jag har en blogg eller skriver som jag gör. Det är för min skull, och för att andra ska se och läsa, kanske förstå mig. Varför jag beter mig som jag gör. Och varför jag kan vara som jag är ibland. Och som sagt det är min blogg, inte någon annans. Därför bestämmer jag vad som skrivs här. Självklart vill jag inte veta av dig, om du fått någon annan uppfattning så har du fattat allt fel.


Kalla mig ett offer om du vill när jag skriver så här. Jag kan inte bestämma över dina åsikter, det är ett fritt land. Saken är den att du vill inte att andra ska veta att det är du som försöker spela offer. För varför skulle du annars berätta det för alla du känner ? För du vill ha deras medhåll eller ? Just därför skriver jag som jag gör. Och om det stör dig. Så ja, läs inte min blogg då. Finns ingen som tvingar dig. Du gör det bara för att du är nyfiken, och rädd att jag ska skriva något om dig.











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av johanna westman - 13 februari 2011 13:47

Ge det en chans, det kan bli något bra.   Before you talk, listen. Before you react, think. before you criticize, wait. Before you pray, forgive. Before you quit, try. ...

Av johanna westman - 6 februari 2011 21:55

Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitternes. I spit my tongue out be stupid don't say. I say the worst things and call it on their face. That's something wrong here I contained my worst fear. It's soul in me, it's trappe...

-

Av johanna westman - 20 december 2010 21:40

Some ask me questions. Why am I so real? But they don't understand me. Trying hard to make it right. Not long ago before I won this fight. Everybody is talking all this stuff about me. Why don't they just let me live? I don't need permission. I make ...

Av johanna westman - 22 november 2010 20:15

Sviken, huggen i ryggen. Det har du också blivit. Du vet också hur det känns. Varför gör du det då om och om igen? Är det detta dom kallar livet så vill jag inte längre vara med. ...

Av johanna westman - 6 november 2010 17:04

Att vara stark är inte att lyfta tyngst,komma längst eller att vara bäst.Att vara stark är att falla till botten,slå sig hårt och ta sig upp igen....

Ovido - Quiz & Flashcards